Budynek przychodni powstał w latach 70. Od tamtej pory wielokrotnie był remontowany i przebudowywany. Blisko 10 lat temu odnowiono również elewację.

Dyrektor ZLA: Pacjenci również odczują różnicę

 - Obiekt ma przeszło 40 lat i tyle samo mają instalacje wodna, sanitarna i elektryczna. Wydajemy spore środki na doraźne naprawy, przetykania, coraz częstsze awarie. Uznaliśmy, że najwyższy czas na kompleksowy remont, szczególnie, że chcemy poprawiać jakość obsługi pacjentów i warunków pracy lekarzy i pielęgniarek – mówi Małgorzata Macek, dyrektor Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Sosnowcu, w skład którego wchodzi Przychodnia Rejonowo-Specjalistyczna przy ulicy Wawel, która wciąż jest jedną z nielicznych w mieście, gdzie termin wizyty u lekarza specjalisty można wybrać sobie w elektronicznym systemie.

W ramach podnoszenia standardów obsługi po remoncie w gabinetach lekarskich działać ma klimatyzacja.

Twoja przeglądarka nie ma włączonej obsługi JavaScript

Wypróbuj prenumeratę cyfrową Wyborczej

Pełne korzystanie z serwisu wymaga włączonego w Twojej przeglądarce JavaScript oraz innych technologii służących do mierzenia liczby przeczytanych artykułów.
Możesz włączyć akceptację skryptów w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Sprawdź regulamin i politykę prywatności.