Fot. Mirosław Noworyta / Agencja Wyborcza.pl
1 z 23
Nowe wiaty autobusowe, nowe hybrydowe autobusy... Komunikacja miejska w Sosnowcu zmienia się na naszych oczach. Patrząc na archiwalne zdjęcia widzimy, jak długą drogę udało się pokonać. Zdjęcia powstały w latach 90. Nasi fotoreporterzy zajrzeli do zajezdni w Zagórzu. Przystanęli - razem z pasażerami - m.in. na przystankach przy dworcu PKP i Urzędzie Miasta. Wiele osób korzystało wtedy z oferty prywatnych przewoźników, co widać, gdy spojrzy się na rozkłady jazdy.
Fot. Grzegorz Celejewski / Agencja Wyborcza.pl
2 z 23
Nowe wiaty autobusowe, nowe hybrydowe autobusy... Komunikacja miejska w Sosnowcu zmienia się na naszych oczach. Patrząc na archiwalne zdjęcia widzimy, jak długą drogę udało się pokonać. Zdjęcia powstały w latach 90. Nasi fotoreporterzy zajrzeli do zajezdni w Zagórzu. Przystanęli - razem z pasażerami - m.in. na przystankach przy dworcu PKP i Urzędzie Miasta. Wiele osób korzystało wtedy z oferty prywatnych przewoźników, co widać, gdy spojrzy się na rozkłady jazdy.
Fot. Grzegorz Celejewski / Agencja Wyborcza.pl
3 z 23
Nowe wiaty autobusowe, nowe hybrydowe autobusy... Komunikacja miejska w Sosnowcu zmienia się na naszych oczach. Patrząc na archiwalne zdjęcia widzimy, jak długą drogę udało się pokonać. Zdjęcia powstały w latach 90. Nasi fotoreporterzy zajrzeli do zajezdni w Zagórzu. Przystanęli - razem z pasażerami - m.in. na przystankach przy dworcu PKP i Urzędzie Miasta. Wiele osób korzystało wtedy z oferty prywatnych przewoźników, co widać, gdy spojrzy się na rozkłady jazdy.
Fot. Grzegorz Celejewski / Agencja Wyborcza.pl
4 z 23
Nowe wiaty autobusowe, nowe hybrydowe autobusy... Komunikacja miejska w Sosnowcu zmienia się na naszych oczach. Patrząc na archiwalne zdjęcia widzimy, jak długą drogę udało się pokonać. Zdjęcia powstały w latach 90. Nasi fotoreporterzy zajrzeli do zajezdni w Zagórzu. Przystanęli - razem z pasażerami - m.in. na przystankach przy dworcu PKP i Urzędzie Miasta. Wiele osób korzystało wtedy z oferty prywatnych przewoźników, co widać, gdy spojrzy się na rozkłady jazdy.
Fot. Grzegorz Celejewski / Agencja Wyborcza.pl
5 z 23
Nowe wiaty autobusowe, nowe hybrydowe autobusy... Komunikacja miejska w Sosnowcu zmienia się na naszych oczach. Patrząc na archiwalne zdjęcia widzimy, jak długą drogę udało się pokonać. Zdjęcia powstały w latach 90. Nasi fotoreporterzy zajrzeli do zajezdni w Zagórzu. Przystanęli - razem z pasażerami - m.in. na przystankach przy dworcu PKP i Urzędzie Miasta. Wiele osób korzystało wtedy z oferty prywatnych przewoźników, co widać, gdy spojrzy się na rozkłady jazdy.
Fot. Grzegorz Celejewski / Agencja Wyborcza.pl
6 z 23
Nowe wiaty autobusowe, nowe hybrydowe autobusy... Komunikacja miejska w Sosnowcu zmienia się na naszych oczach. Patrząc na archiwalne zdjęcia widzimy, jak długą drogę udało się pokonać. Zdjęcia powstały w latach 90. Nasi fotoreporterzy zajrzeli do zajezdni w Zagórzu. Przystanęli - razem z pasażerami - m.in. na przystankach przy dworcu PKP i Urzędzie Miasta. Wiele osób korzystało wtedy z oferty prywatnych przewoźników, co widać, gdy spojrzy się na rozkłady jazdy.
Fot. Rafał Klimkiewicz / Agencja Wyborcza.pl
7 z 23
Nowe wiaty autobusowe, nowe hybrydowe autobusy... Komunikacja miejska w Sosnowcu zmienia się na naszych oczach. Patrząc na archiwalne zdjęcia widzimy, jak długą drogę udało się pokonać. Zdjęcia powstały w latach 90. Nasi fotoreporterzy zajrzeli do zajezdni w Zagórzu. Przystanęli - razem z pasażerami - m.in. na przystankach przy dworcu PKP i Urzędzie Miasta. Wiele osób korzystało wtedy z oferty prywatnych przewoźników, co widać, gdy spojrzy się na rozkłady jazdy.
Fot. Mirosław Noworyta / Agencja Wyborcza.pl
8 z 23
Nowe wiaty autobusowe, nowe hybrydowe autobusy... Komunikacja miejska w Sosnowcu zmienia się na naszych oczach. Patrząc na archiwalne zdjęcia widzimy, jak długą drogę udało się pokonać. Zdjęcia powstały w latach 90. Nasi fotoreporterzy zajrzeli do zajezdni w Zagórzu. Przystanęli - razem z pasażerami - m.in. na przystankach przy dworcu PKP i Urzędzie Miasta. Wiele osób korzystało wtedy z oferty prywatnych przewoźników, co widać, gdy spojrzy się na rozkłady jazdy.
Fot. Mirosław Noworyta / Agencja Wyborcza.pl
9 z 23
Nowe wiaty autobusowe, nowe hybrydowe autobusy... Komunikacja miejska w Sosnowcu zmienia się na naszych oczach. Patrząc na archiwalne zdjęcia widzimy, jak długą drogę udało się pokonać. Zdjęcia powstały w latach 90. Nasi fotoreporterzy zajrzeli do zajezdni w Zagórzu. Przystanęli - razem z pasażerami - m.in. na przystankach przy dworcu PKP i Urzędzie Miasta. Wiele osób korzystało wtedy z oferty prywatnych przewoźników, co widać, gdy spojrzy się na rozkłady jazdy.
Fot. Mirosław Noworyta / Agencja Wyborcza.pl
10 z 23
Nowe wiaty autobusowe, nowe hybrydowe autobusy... Komunikacja miejska w Sosnowcu zmienia się na naszych oczach. Patrząc na archiwalne zdjęcia widzimy, jak długą drogę udało się pokonać. Zdjęcia powstały w latach 90. Nasi fotoreporterzy zajrzeli do zajezdni w Zagórzu. Przystanęli - razem z pasażerami - m.in. na przystankach przy dworcu PKP i Urzędzie Miasta. Wiele osób korzystało wtedy z oferty prywatnych przewoźników, co widać, gdy spojrzy się na rozkłady jazdy.
Fot. Mirosław Noworyta / Agencja Wyborcza.pl
11 z 23
Nowe wiaty autobusowe, nowe hybrydowe autobusy... Komunikacja miejska w Sosnowcu zmienia się na naszych oczach. Patrząc na archiwalne zdjęcia widzimy, jak długą drogę udało się pokonać. Zdjęcia powstały w latach 90. Nasi fotoreporterzy zajrzeli do zajezdni w Zagórzu. Przystanęli - razem z pasażerami - m.in. na przystankach przy dworcu PKP i Urzędzie Miasta. Wiele osób korzystało wtedy z oferty prywatnych przewoźników, co widać, gdy spojrzy się na rozkłady jazdy.
Fot. Mirosław Noworyta / Agencja Wyborcza.pl
12 z 23
Nowe wiaty autobusowe, nowe hybrydowe autobusy... Komunikacja miejska w Sosnowcu zmienia się na naszych oczach. Patrząc na archiwalne zdjęcia widzimy, jak długą drogę udało się pokonać. Zdjęcia powstały w latach 90. Nasi fotoreporterzy zajrzeli do zajezdni w Zagórzu. Przystanęli - razem z pasażerami - m.in. na przystankach przy dworcu PKP i Urzędzie Miasta. Wiele osób korzystało wtedy z oferty prywatnych przewoźników, co widać, gdy spojrzy się na rozkłady jazdy.
Fot. Mirosław Noworyta / Agencja Wyborcza.pl
13 z 23
Nowe wiaty autobusowe, nowe hybrydowe autobusy... Komunikacja miejska w Sosnowcu zmienia się na naszych oczach. Patrząc na archiwalne zdjęcia widzimy, jak długą drogę udało się pokonać. Zdjęcia powstały w latach 90. Nasi fotoreporterzy zajrzeli do zajezdni w Zagórzu. Przystanęli - razem z pasażerami - m.in. na przystankach przy dworcu PKP i Urzędzie Miasta. Wiele osób korzystało wtedy z oferty prywatnych przewoźników, co widać, gdy spojrzy się na rozkłady jazdy.
Fot. Mirosław Noworyta / Agencja Wyborcza.pl
14 z 23
Nowe wiaty autobusowe, nowe hybrydowe autobusy... Komunikacja miejska w Sosnowcu zmienia się na naszych oczach. Patrząc na archiwalne zdjęcia widzimy, jak długą drogę udało się pokonać. Zdjęcia powstały w latach 90. Nasi fotoreporterzy zajrzeli do zajezdni w Zagórzu. Przystanęli - razem z pasażerami - m.in. na przystankach przy dworcu PKP i Urzędzie Miasta. Wiele osób korzystało wtedy z oferty prywatnych przewoźników, co widać, gdy spojrzy się na rozkłady jazdy.
Fot. Grzegorz Celejewski / Agencja Wyborcza.pl
15 z 23
Nowe wiaty autobusowe, nowe hybrydowe autobusy... Komunikacja miejska w Sosnowcu zmienia się na naszych oczach. Patrząc na archiwalne zdjęcia widzimy, jak długą drogę udało się pokonać. Zdjęcia powstały w latach 90. Nasi fotoreporterzy zajrzeli do zajezdni w Zagórzu. Przystanęli - razem z pasażerami - m.in. na przystankach przy dworcu PKP i Urzędzie Miasta. Wiele osób korzystało wtedy z oferty prywatnych przewoźników, co widać, gdy spojrzy się na rozkłady jazdy.
Fot. Mirosław Noworyta / Agencja Wyborcza.pl
16 z 23
Nowe wiaty autobusowe, nowe hybrydowe autobusy... Komunikacja miejska w Sosnowcu zmienia się na naszych oczach. Patrząc na archiwalne zdjęcia widzimy, jak długą drogę udało się pokonać. Zdjęcia powstały w latach 90. Nasi fotoreporterzy zajrzeli do zajezdni w Zagórzu. Przystanęli - razem z pasażerami - m.in. na przystankach przy dworcu PKP i Urzędzie Miasta. Wiele osób korzystało wtedy z oferty prywatnych przewoźników, co widać, gdy spojrzy się na rozkłady jazdy.
Fot. Mirosław Noworyta / Agencja Wyborcza.pl
17 z 23
Nowe wiaty autobusowe, nowe hybrydowe autobusy... Komunikacja miejska w Sosnowcu zmienia się na naszych oczach. Patrząc na archiwalne zdjęcia widzimy, jak długą drogę udało się pokonać. Zdjęcia powstały w latach 90. Nasi fotoreporterzy zajrzeli do zajezdni w Zagórzu. Przystanęli - razem z pasażerami - m.in. na przystankach przy dworcu PKP i Urzędzie Miasta. Wiele osób korzystało wtedy z oferty prywatnych przewoźników, co widać, gdy spojrzy się na rozkłady jazdy.
Fot. Mirosław Noworyta / Agencja Wyborcza.pl
18 z 23
Nowe wiaty autobusowe, nowe hybrydowe autobusy... Komunikacja miejska w Sosnowcu zmienia się na naszych oczach. Patrząc na archiwalne zdjęcia widzimy, jak długą drogę udało się pokonać. Zdjęcia powstały w latach 90. Nasi fotoreporterzy zajrzeli do zajezdni w Zagórzu. Przystanęli - razem z pasażerami - m.in. na przystankach przy dworcu PKP i Urzędzie Miasta. Wiele osób korzystało wtedy z oferty prywatnych przewoźników, co widać, gdy spojrzy się na rozkłady jazdy.
Fot. Grzegorz Celejewski / Agencja Wyborcza.pl
19 z 23
Nowe wiaty autobusowe, nowe hybrydowe autobusy... Komunikacja miejska w Sosnowcu zmienia się na naszych oczach. Patrząc na archiwalne zdjęcia widzimy, jak długą drogę udało się pokonać. Zdjęcia powstały w latach 90. Nasi fotoreporterzy zajrzeli do zajezdni w Zagórzu. Przystanęli - razem z pasażerami - m.in. na przystankach przy dworcu PKP i Urzędzie Miasta. Wiele osób korzystało wtedy z oferty prywatnych przewoźników, co widać, gdy spojrzy się na rozkłady jazdy.
Fot. Mirosław Noworyta / Agencja Wyborcza.pl
20 z 23
Nowe wiaty autobusowe, nowe hybrydowe autobusy... Komunikacja miejska w Sosnowcu zmienia się na naszych oczach. Patrząc na archiwalne zdjęcia widzimy, jak długą drogę udało się pokonać. Zdjęcia powstały w latach 90. Nasi fotoreporterzy zajrzeli do zajezdni w Zagórzu. Przystanęli - razem z pasażerami - m.in. na przystankach przy dworcu PKP i Urzędzie Miasta. Wiele osób korzystało wtedy z oferty prywatnych przewoźników, co widać, gdy spojrzy się na rozkłady jazdy.
Fot. Grzegorz Celejewski / Agencja Wyborcza.pl
21 z 23
Nowe wiaty autobusowe, nowe hybrydowe autobusy... Komunikacja miejska w Sosnowcu zmienia się na naszych oczach. Patrząc na archiwalne zdjęcia widzimy, jak długą drogę udało się pokonać. Zdjęcia powstały w latach 90. Nasi fotoreporterzy zajrzeli do zajezdni w Zagórzu. Przystanęli - razem z pasażerami - m.in. na przystankach przy dworcu PKP i Urzędzie Miasta. Wiele osób korzystało wtedy z oferty prywatnych przewoźników, co widać, gdy spojrzy się na rozkłady jazdy.
Fot. Grzegorz Celejewski / Agencja Wyborcza.pl
22 z 23
Nowe wiaty autobusowe, nowe hybrydowe autobusy... Komunikacja miejska w Sosnowcu zmienia się na naszych oczach. Patrząc na archiwalne zdjęcia widzimy, jak długą drogę udało się pokonać. Zdjęcia powstały w latach 90. Nasi fotoreporterzy zajrzeli do zajezdni w Zagórzu. Przystanęli - razem z pasażerami - m.in. na przystankach przy dworcu PKP i Urzędzie Miasta. Wiele osób korzystało wtedy z oferty prywatnych przewoźników, co widać, gdy spojrzy się na rozkłady jazdy.
Fot. Mirosław Noworyta / Agencja Wyborcza.pl
23 z 23
Nowe wiaty autobusowe, nowe hybrydowe autobusy... Komunikacja miejska w Sosnowcu zmienia się na naszych oczach. Patrząc na archiwalne zdjęcia widzimy, jak długą drogę udało się pokonać. Zdjęcia powstały w latach 90. Nasi fotoreporterzy zajrzeli do zajezdni w Zagórzu. Przystanęli - razem z pasażerami - m.in. na przystankach przy dworcu PKP i Urzędzie Miasta. Wiele osób korzystało wtedy z oferty prywatnych przewoźników, co widać, gdy spojrzy się na rozkłady jazdy.
Wszystkie komentarze
Szczerze mówiąc to jeżeli się tak dobrze przyjrzeć przystankom to niewiele się przez te 30 lat zmieniło w niektórych miejscach