W Sosnowcu dzieje się nie od dziś
Zadaniem Zagłebiarek było stworzenie loga i hasła, nawiązujących do już istniejącego i dobrze rozpoznawalnego znaku "Sosnowiec łączy", który kilka lat temu stworzyła agencja BringMore Advertising.
- Pozostałyśmy przy niebiesko-zielonej kolorystyce, która stanowi nawiązanie do rzeki i natury, ale też miejskiej dynamiki i równowagi między przyrodą a biznesem i kulturą. Przypomina też o roli rzeki i dróg w historii miasta. W wielowymiarowy znak wpisany został w symbol nieskończoności, która tu doskonale łączy się z ponadczasowym charakterem miasta i jego perspektywami na przyszłość. Mamy tu także literę "S", elementy koła, nawiązujące do kluczowej dla zagłębiowskiej aglomeracji roli miasta - wyliczają autorki kampanii.
Jak przypominają Zagłebiarki, jeszcze przed uzyskaniem praw miejskich Sosnowiec był tyglem kultur, a industrialny, przygraniczny charakter i rzeczywistość pod rosyjskim zaborem odcisnęły się na charakterze miasta. Sosnowiec inspirował literatów, rewolucjonistów i działaczy niepodległościowych. Wychował wielkich muzyków, pisarzy, dziennikarzy, malarzy, sportowców, pedagogów i wybitnych lekarzy. Oczarował legendę hollywoodzkiego kina. - Przez 115 lat miasto ani na chwilę nie zwalniało i nie przestało zadziwiać. W Sosnowcu ciągle coś się dzieje. Dzieje się nie od dziś - podkreśla twórczy duet.
Wszystkie komentarze