Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Kilka lat temu Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Sosnowcu przeszło rebranding i zmieniło nazwę na Sosnowieckie Wodociągi. Firma ma też nowe logo. Teraz przyszedł czas na konkurs i zaprojektowanie maskotki, czyli pluszowego ambasadora przedsiębiorstwa. Na zwycięzcę konkursu czeka Fiat 500, ale tym razem nie chodzi o samochód, ale o elektryczną hulajnogę Fiat 500.

– Nie spodziewaliśmy się tak dużego zainteresowania naszym konkursem. Mamy już kilkanaście bardzo pomysłowych i kreatywnych propozycji. Będziemy stali przed naprawdę trudnym wyborem – uważa Paweł Kopczyński, prezes Sosnowieckich Wodociągów.

Konkurs na maskotkę Sosnowieckich Wodociągów

Konkurs plastyczny na projekt maskotki przeznaczony jest dla uczniów klas 1-3 szkół podstawowych. Najważniejszym kryterium jest stworzenie maskotki wraz z jej nazwą, kojarzącą się z działalnością firmy. – Wybór formy, techniki i wykorzystanych materiałów pozostawiamy dzieciom – dodaje prezes Kopczyński.

Jedna z prac na konkurs, który ma wyłonić maskotkę Sosnowieckich WodociągówJedna z prac na konkurs, który ma wyłonić maskotkę Sosnowieckich Wodociągów mat. prasowe

Zwycięzca konkursu otrzyma elektryczną hulajnogę Fiat 500, a każdy z uczestników gadżety i dyplom. Z kolei szkoła ucznia, który zwycięży, może liczyć na instalację poidełka do wody pitnej. Prace należy przesłać na adres Sosnowieckie Wodociągi SA, ul. Ostrogórska 43, 41-200 Sosnowiec. Termin upływa 15 maja, a rozstrzygnięcie konkursu planowane jest 1 czerwca.

Regulamin konkursu oraz formularz zgłoszenia dostępny jest na stronie Sosnowieckich Wodociągów www.rpwik.sosnowiec.pl.

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.